piątek, 26 marca 2021

Pieczona owsianka bananowo-kakaowa

Dzień doberek kochani! Dzisiaj mam dla Was przepis na pyszną owsiankę. Osobiście owsianka to nie było coś co uwielbiałam, ale w pieczonej się zakochałam. Jest to zdecydowanie teraz moje ulubione śniadanie na słodko. Więc jeśli tak jak ja nie przepadacie za tradycyjną owsianką to zachęcam do spróbowania jej w wersji pieczonej. A dzisiaj zrobiłam wersję z bananami, kakao, truskawkami i gorzką czekoladą. A co do samej owsianki jest wilgotna i naprawdę pyszna. Koniecznie musicie wypróbować na śniadanie lub na deser.


Czas przygotowania: 5 minut
Czas przyrządzaniaok. 12-15 minut
Całkowity czas przygotowania: ok. 20 minut

Ilość porcji: 1

Składniki:
banan
4 łyżki płatków owsianych
4 łyżki mleka
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki kakao
kostka gorzkiej czekolady
kilka owoców (truskawek, malin, borówek, …)
łyżka miodu/syropu z agawy


Banana rozgniatamy widelcem, dodajemy płatki, mleko, proszek oraz kakao i dokładnie wszystko mieszamy. Tak przygotowaną owsiankę przekładamy do małej kokilki. Do środka wkładamy kostkę czekolady i obsypujemy owocami. Owsiankę wkładamy do rozgrzanego do 190 st C. piekarnika na ok. 12-15 minut. 

Smacznego! 😊😊

Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie Malinova Kuchnia 😌😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz