poniedziałek, 29 marca 2021

Makaron z fetą i pomidorkami

Dzień doberek kochani! Dzisiaj mam dla Was obłędny makaron z fetą i pomidorkami. Ostatnio był hitem na instagramie, a podobno to też dawny hit z tik toka 😊. Ale wracając do makaronu. To kto z Was zna ten przepis?! 😉 Ja dowiedziałam się dopiero jakiś czas temu, a zrobiłam kilka dni temu i nie mogę do tej pory wyjść z podziwu jakie to proste, szybkie, pyszne i efektowne danie. Polecam Wam z całego serduszka!


Czas przygotowania: 5 minut
Czas przyrządzaniaok. 20-25 minut
Całkowity czas przygotowania: ok. 25-30 minut

Ilość porcji: 2-3

Składniki:
100-120 g makaronu
kostka sera feta
2-3 garści pomidorków koktajlowych
2-3 łyżki oliwy
łyżka suszonej bazylii
szczypta suszonego czosnku
papryka ostra i słodka do smaku


Makaron ugotować. W naczyniu ułożyć ser, pomidorki. Dodać przyprawy i oliwę. Wstawić do nagrzanego piekarnika góra-dół 180 stopni na około 20-25 minut. Rozgnieść ser za pomocą widelca, wymieszać z pomidorkami, dodać makaron i dokładnie wymieszać.

Smacznego! 😊😊

Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie Malinova Kuchnia 😌😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz