środa, 22 lipca 2020

Omlet z szynką i szczypiorkiem

Dzień doberek w słoneczną środę! Jak wam minął weekend oraz początek tygodnia? Ja się nie odzywałam przez te kilka dni, bo niestety musieliśmy pożegnać z naszą małą świnką morską Julkiem. Niestety przegrał walkę z chorobą. A ja musiałam na nowo naładować baterie. I teraz wracam już do Was z nowymi przepisami. A na śniadanie dzisiaj u mnie omlet z tego co się znalazło w lodówce. Prosto, ale smacznie.


Czas przygotowania: 5 minut
Czas przyrządzania: 10-15 minut
Całkowity czas przygotowania: 15-20 minut

Ilość porcji: 2

Składniki:
4 jajka
4 plastry szynki drobiowej
1/2 cebuli
pomidor
mozzarella w kulce
sos balsamiczny
sól, pieprz
garść szczypiorku


Na patelni podsmażyłam cebulkę pokrojoną w kostkę, poczekałam aż się zeszkli, a następnie wrzuciłam wcześniej pokrojone w kostkę plastry szynki. Na to wbiłam roztrzepane widelcem jajka. Przyprawiłam solą i pieprzem. Smażyłam chwilę pod przykryciem i podałam z pomidorem i mozzarellą, wszystko polałam sosem balsamicznym i posyłam szczypiorkiem. Wyszło pysznie.

Smacznego!

Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie Malinova Kuchnia 😌😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz