niedziela, 29 grudnia 2019

Roladki z tortilli z serkiem, ogórkiem i szynką

Witajcie kochani! W tym roku idę się bawić na sylwestra na salę, więc nie przygotowuję żadnych przekąsek w domu, ale mam kilka pomysłów dla wszystkich, którzy planują sylwestra w domu. Będę je wrzucać Wam pojedynczo. Może akurat, któryś się Wam spodoba i wykorzystacie, bo są to sprawdzone przepisy na przekąski na sylwestrową domówkę, a także na każdą inną imprezę. Co najważniejsze są one szybkie i smaczne, bo jak wiadomo przygotowując imprezę w domu zawsze brakuje czasu. Spośród wszystkich pomysłów na przekąski sylwestrowe, imprezowe, których jest mnóstwo wybrałam kilka, które uważam i wam się spodobają. Pierwszą moją propozycją są roladki z tortilli z serkiem, ogórkiem i szynką. Oczywiście jakich składników użyjecie do tortilli to już wasza inwencja twórcza. Chciałam Wam u siebie teraz przedstawić moją ulubioną. Pewnie w przyszłości pojawią się również inne wersje. Ale koniec gadania, przechodzę do przepisu.


Czas przygotowania: 15 minut

Ilość porcji: ok. 24 szt krążków tortilli

Składniki:
3 pszenne tortille
1 serek kanapkowy do smarowania z ogórkiem i koperkiem (ja kupuje Hochland)
ogórek zielony 
sałata rzymska
kilka plasterków szynki drobiowej
wykałaczki

Placki tortilli smarujemy serkiem i układamy liście sałaty, na to kolejno plasterki szynki, pokrojonego na plasterki ogórka. Zwijamy placki w ciasne rulony. Zwinięte placki kroimy na plastry o grubości ok. 2 cm i każdy przebijamy wykałaczką (jeśli nie jesteście pewni czy tortilla się wam nie rozwinie to przed krojeniem możecie przebić sobie tortille wykałaczkami - sama tak często robię). 

Polecam wszystkim i smacznego kochani!

Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie Malinova Kuchnia 😌😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz