środa, 30 września 2020

Ravioli z dyniowym nadzieniem polane masełkiem z czosnkiem i chilli

Dzień doberek kochani! I znowu Was muszę przeprosić za moją nieobecność. Ale za to dzisiaj mam dla Was pyszne pierożki z ciasta makaronowego z dyniowym nadzieniem. Pewnie już się domyślacie co to może być? Występują pod nazwą ravioli di zucca. Lekko słodkawe dyniowe nadzienie oraz pikantny sos z masłem i cytryną skutecznie poprawiają humor w chłodne, deszczowe wieczory. To kto z Was się skusi na błyskawiczne ravioli?


Czas przygotowania: 5 minut

Czas przyrządzania: ok. 10 minut

Całkowity czas przygotowania: 15 minut


Ilość porcji: 2


Składniki:
250 g ravioli z dynią i cebulą (kupiłam z firmy Rana)
4 łyżki masła
ząbek czosnku pokrojony w plastry
czerwona papryczka chili pokrojona w plastry (jak wolicie mniej ostro to możecie dać odrobinę słodkiej papryki w proszku + drobno pokrojony kawałeczek czerwonej papryki)
sok z 1/2 cytryny
szczypta tymianku
sól, pieprz


Ravioli gotujemy w garnku z osoloną wodą przez około 4 minuty. W między czasie na patelni rozpuszczamy masło na średnim ogniu. Dodajemy czosnek i chili (słodką paprykę i czerwoną paprykę), podsmażamy. Dodajemy szczyptę tymianku. Zwiększamy ognień, dodajemy sok z cytryny i smażymy przez minutę. Ravioli polewamy sosem i posypujemy świeżo zmielonym pieprzem.

Smacznego!

Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie Malinova Kuchnia 😌😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz