piątek, 4 września 2020

Crossainty z prosciutto, serem blue i figami

Dzień doberek kochani! Mam dla Was super opcję na dzisiejszą kolację lub jutrzejsze śniadanie. Pyszne crossainty z serem blue i figami ❤ I jeśli podobają Wam się moje przepisy i chcecie być z nimi bieżąco, pamiętajcie zostawić serduszko i dobre słowo w komentarzu ❤


Czas przygotowania: 5 minut

Ilość porcji: 1

Składniki:
croissant
2 plastry szynki prosciutto
ok. 60 g sera pleśniowego blue
figa


Croissanta przekroić na pół. Ser blue i figę pokroić na plasterki. Na każdą z połówek położyć szynkę, kilka plasterków sera i na koniec figi. Uwierzcie mi to jest pyszne i do tego sycące! Dobrym pomysłem jest też croissant z samym serem blue i figami, ale polane dodatkowo miodkiem. Mniam!

Smacznego!

Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie Malinova Kuchnia 😌😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz